星期二, 11月 05, 2013

同學仔叫乜名?

話說我家大小姐自小被我倆「遺棄」在育嬰院,所以很早就適應「校園生活」.

現在才三歲多,計及現時就讀的學校,已是第三間了.

SO FAR 都很喜歡返學,從未講過一次「我唔想返學呀!」

我比較少時間和她們一齊玩,所以不太清楚她們的學習進度,故此一有時間我便會問一下她們的同學仔叫什麼名字以確定她們是否已完全融入課堂.


阿妹的同學仔名太搞笑,一定要記低佢.

呢篇blog文不繼更新~~

妹豬同學名: (全為音譯)

1. 浦B (男)
[註: 「浦B? 你同學仔真係叫浦B架?」,「嗯...(眼仔碌碌望天花扮諗緊野).....係呀!」]
[按: 上週終有機會親耳聽到老師講一次這位同學的名字,叫「豪B」, 唔係浦B呀妹豬....]

2. 「華畫」 (男)

3. 「柯BB」?
[註: 「柯BB? 佢成日要去廁所同賴尿架?」,
「ER...(眼仔碌碌望天花扮諗緊野)...唔係呀,
因為佢成日『呀!呀!呀!WOOD!WOOD!WOOD!咁架』」
「哦, 佢係咪未識講野呀?」
「嗯....係呀!」]
[按:真名柯卓軒]
4. 曾子魚 (男),
5. 張程偉 (女), 長頭髮
6. 邱雪兒 (女), 乖寶寶, 上堂唔傾計的
7. 蔣卓哥 (男), 成日喊, 唔乖
8. 吳日謙 (男),
9. 梁君淘 (男),
10. 梁卓橋
11. 陳靜欣(女),
12. 黃子欣(男),
13. 黃卓瑤(?),
14. 黃卓楠(?),
15. ........



家姐同學名: (全為音譯)

1. 悠油
2. 王佩琪
3. 王佩珍
4. 方依依 (下? 方姨姨? 校車D姨姨黎架?)
5. ...

沒有留言:

張貼留言